...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





طالع بینی ماه خودمه: خردادماه

طالع مشترک:

دارای شخصیتی رنگارنگ است . زبانش نیش دار است. او با حرارت و متهوّر است. خیلی زود خویشتنداری اش را از دست می دهد. مغرورترین موجود روی زمین است. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رأی او را بر می گرداند. در زناشویی اهل تنوع است.

طالع مرد:

گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی با او اخم می کند ، گاه از کسی قلباً نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر هیچ کس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد . کسانی که با او سر و کار دارند همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است . از این گذشته مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس ولو همسرش – ولو نزدیکترین دوستش – به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد . او راز درونی اش را با هیچ کس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محرم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید بهتر است که برای گشودن صندوقچه اسرار او پافشاری نکنید و او را به حال خود بگذارید .


طالع زن:

در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است از جانب دیگر وجودش به سودی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است . او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است ، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند . او در همان لحظاتی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است که سرانجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد ، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 4:26 | |